astma.blogg.se

Mina smeknamn är Astma, Astro, Alma och Ama. Jag kommer skriva om dag för dag och kanske lite smink tips om jag har några.

Godnatt

Heej!!
 
Hoppas att ni gillade min kollektion och att ni inte tycker att jag är knäpp!! Jag i alla fall tror att det blir fint ihop.
Jag kommer inte lägga in nån bild i detta innlägg!!
 
 
Ja nu ikväll har jag kollat på IDOL och om någon vet väm som åker ut sen så komentera järna för jag ska som sakt sova och ja jag orkar inte vara uppr så jag men om jag orkar se hela helenius hörna så ser jag på ju så klart på resultatet men snälla komen tera ifall att!! Aja min favorit är Lisa Ajax vem är din??
 
 
Aja ni får en bild okej en bild på mig (jag är ingen egoist och tänker inte bara på mig själv men en bild på mig får ni) HÄR:    Så en ful bild innan jag såg på IDOL men vi ser jag ut så här (vill bara visa ni moste inte titta men här) HÄR:   
 
HEJDÅ
//Astma
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: