astma.blogg.se

Mina smeknamn är Astma, Astro, Alma och Ama. Jag kommer skriva om dag för dag och kanske lite smink tips om jag har några.

Heeej!!

Idag har jag varit i skolan jag går i klass 6, i en skola på gotland. Idag var det ganska kul ändå och jag hade ganska kul, Vi hade historia på pass innan maten, efter maten (som var dragonkycklin) så läste Våran lärare ett brev som vi fått av vårat fadderbarn ni kan kolla på bloggen om vårat fadderbarn den heter sobita.se, gå in och kolla om ni vill det är då ett skoljobb, efter den lektionen så hade vi ett pass med elevenval och jag valde att ha bild. 
 
Det var min dag i skolan!! Inte jättekul men ganska!! 
 
Idag hade jag en usa tröja och ett par jeans jag såg ut så här -> 
 
Och i annsiktet så här ->
 
Det var min dag!!
Hej då
//Astma
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: