astma.blogg.se

Mina smeknamn är Astma, Astro, Alma och Ama. Jag kommer skriva om dag för dag och kanske lite smink tips om jag har några.

Kollektion!!

Heej!!
 
ops. av rundar en krona uppot!!
 
Jag har kommmit på en kolektion av smink och kläder den ser ut så här:
 
 
 alt som allt men jag visar en för sig också så nu kör vi: 
Här är klänningen från nelly.se som kostade 100kr för mig men min syrra hade gymnasiebidrag
Så ser den ut:   
Sen är det ett FIT me concealer från maybelline som kostade 50kr på ullared
Så ser det ut:    
Sen är det en maskara från maybelline, FALSIES VOLUM EXPRESS MASCARA, den kostade 100kr på ullared
Så ser den ut:   
Sen är det en DREAME MATTE MOUSSE från maybelline i förgen 010,den kostade 100jkr på H&M
Så ser den ut:   
Sen är det ett puder från LUMENE i färgen. nr 4 Peach Biege, den kostade 80kr på ullared
Så ser den ut:   
Sen är det en svart eyeliner från maybelline, den kostade 50kr på H&M
Så ser den ut:   
Sen är det ett eos, ett rosa, det kostade  50kr på ÅLÉNS (stav) 
Så ser det ut:   
Sen är det en vs, Forever pink, den kostade 110kr på fyndiq
Så ser den ut:  
Sist men inte minst, (okej minst och sist), har vi ett baby lips från maybelline (det är pink punch), det kostade 40kr på H&M
Så der det ut:   
 
Det var den kollektionen som jag kommit på du kan såklart andvända annat och en annan klänning andra smink märken och ja men färgerna får du ha kvar annars blir det inte min kollektion då blir det din.
 
hej då
//Astma
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: