astma.blogg.se

Mina smeknamn är Astma, Astro, Alma och Ama. Jag kommer skriva om dag för dag och kanske lite smink tips om jag har några.

Mina favorit produkter!!

Heej!!
 
I detta inlägg ska jag bara visa mina favorit produkter bara bilder.
Vi kör:
Borste, NATURELLE HÅRSPREY, Cerry me, Coconut passion, eos rosa, pink punch, Forever pink.
Frans böjare, Dream matte mosse, puder, diva skugga, smart phone, borstar, puderborstar, bb cream borste, ögonskuggs borstar, liten borste.
Läppglans:, Isadora, Citrus fruckt, Kubis x3, rosa, brun, rosa/brun, maskara:, Rocket, FAILEAS (stav), Isadora vattenfast,
 
Det var mina favorit produkter mäst smink!! Men lite annat!! Skulle lakt upp det igår men det blev nu så jag ser nog resultatet i IDOL!!!
 
 
HEJDÅ
//Astma
 
 
Komentera vem från IDOL som åker ut!! SNÄLLA!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: